Ana Gesto

Taller de performance
Duración: 3 clases de 3 h
Número de prazas: 10

A artista de performance compostelá Ana Gesto impartiu un taller teórico-práctico que desenvolveu as ideas de:
Tempo-Espazo-Presenza
Idea-Materia-Contexto-Proceso-Partitura
O corpo en acción actuou no espazo público da cidade, intervindo no cotián e mostrando outras capas de realidade. O taller culminou nunha mostra pública dos resultados dentro do programa de Plataforma. Festival de artes performativas.
Na tarde do domingo 11 mostráronse os resultados do taller de Ana Gesto Corpo en acción.
As persoas que asistiron ao taller realizaron diversas performances nas rúas da cidade nas que mostrarán o aprendido e traballado coa artista Ana Gesto durante os días previos.

Ana Gesto (Santiago, 1978) estudou Belas Artes (2003-2008) na Universidade de Vigo e en San Carles de Valencia coa bolsa Sicue/Séneca. Becada pola SUG para estudos de Terceiro ciclo, Nova adxudicación e prórroga, 2009-2010. Formou parte do grupo de investigación “Resistencia e Materialización” da Universidade de Vigo dende 2008 a 2011. Impartiu obradoiros de arte de acción e artes visuais en varias galerías, museos e escolas. Ademais do seu traballo como performer participou en exposicións individuais e colectivas a nivel nacional e internacional. Como en Art d’Acción (Valencia, 2009), Epipiderme (Lisboa, 2011), Acción!MAD11 (Madrid 2011), Corporeidades Feministas en España (Costa Rica 2014), Alén dos xéneros MARCO/Auditorio de Galicia (Vigo e Santiago 2017), ROM Kunst+Arkitektur (Oslo-Noruega 2019), ViolenciaZero (Pontevedra, 2021). Memoria e terra, Recolectoras, (Lugo 2022) ou Mujeres Dadá de Ediciones Canibaal (Valencia, 2022).